Feridun Düzağaç – Boş Ders Şarkısı

Ecancan 21 Şub 2015 Dinlediklerim 552  4

Bilinç altımda yer etmiş bir şarkıdır. 🙂 Yakın zaman içerisinde dinlediğimde bir an kendimi şarkıyı tekrar ederken buldum. Buyrun bilmeyenler için şarkı sözlerini paylaşıyorum. (Az dinlemedik zamanında 🙂 )

Ben bir zaman kaybıyım, beni boşver hocam!
Düşlerimden geçenleri kitaplarda bulamıcam
Hangi deniz nereye dökülüyor bana ne
Ben içimde boğulurken
Hala aşkın olduğu yer varsa söyle; dokunulmazsam ölücem

Kendimi kendimden çıkartsam sıfır kalmaz
Bu matematik bizi kandırıyor hocam
Elde var sorular… gözyaşları… boş umutlar
Hesaplar tutmaz
Tutmaz hocam!

Şu hayat bilgisi ne ağır dersmiş hocam
Düşündüm, kararlıyım;
Ben adam olamıcam!
Madem her şey basit bi formül
Mutluluğu söylesin bakalım neymiş kimya!
Benim kimyam feci halde bozuldu;
Anlamsız geliyor bana dünyaKendimi kendimden çıkartsam sıfır kalmaz
Bu matematik bizi kandırıyor hocam
Elde var sorular… gözyaşları… boş umutlar
Hesaplar tutmaz
Tutmaz hocam!

Ahmet CAN {Ecancan}

Kendi çapında bir şeyler yapmaya çalışan üniversite öğrencisi :)
Imagine Dragons – On Top Of The World
Imagine Dragons – It’s Time

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir